Drodzy Uczniowie i Rodzice naszej szkoły!

Mija kolejny miesiąc naszych spotkań. W tym miesiącu dzieci, które zaczęły przygodę z polonijną szkołą we Fredrikstad były pasowane i stały się prawdziwymi uczniami polskiej szkoły. Pani dyrektor położyła każdemu ołówek pasowania i uczniowie złożyli obietnicę, że będą się dobrze uczyć i tym samym stali się odpowiedzialnymi i świadomymi uczniami. Gratulujemy! Szkoła zyskała wspaniałych nowych wychowanków, z czego jesteśmy bardzo dumni.

Kolejne spotkanie obfitowało w zabawy językowe z okazji Polonijnego Dnia Dwujęzyczności. Został rozstrzygnięty konkurs recytatorski, a zwycięzcą został Kuba Cecot z trzeciej klasy za interaktywną recytację wiersza Jana Brzechwy „Katar”. Wszyscy będą mogli usłyszeć tę recytację na uroczystej akademii z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Quiz o dwujęzyczności cieszył się największym zainteresowaniem – obiecujemy powtarzać tego rodzaju zabawy. Rodzice licznie uczestniczyli w obu wydarzeniach, byli pomysłodawcami konkursu. Brali czynny i liczny udział w organizowanych dla nich szkoleniach z zakresu psychologii i wychowania dwujęzycznych dzieci, a także chętnie uczestniczyli w dyskusji z panią prawnik. Szkolny bufet przygotowywany na zajęcia przerasta nasze oczekiwania, wszystko jest pyszne, zdrowe i efektowne, dzieci z przyjemnością zajadają przysmaki w nim serwowane.

Kochani, bardzo dziękujemy za tak liczne i aktywne włączanie się w życie szkoły,to wszystko jest dla Was i Waszych dzieci. Każda Wasza inicjatywna jest na wagę złota, a każda uwaga czy prośba będzie rozpatrywana i brana po uwagę z pożytkiem dla szkoły. Po spotkaniu 27.10 odbyła się też krótka rada pedagogiczna, pani dyrektor zbierała uwagi nauczycieli i przestawiała swój pogląd na temat szkoły. Spotkania takie mają służyć ulepszeniu funkcjonowania szkoły. Głosy rodziców są bardzo cene, zatem jeśli ktoś z Państwa ma ciekawe pomysły, prosimy o kontakt.

Oczekujcie kolejnych zajęć i kolejnych ciekawych spotkań i wydarzeń, jakie są przygotowywane.

Leave a Comment